کتاب بازاریابی محتوایی قدم به قدم

فصل اول – رایگان

 

بازاریابی محتوایی قدم به قدم

 

آیا مایلید بعنوان یک تولید کننده محتوا (Content Provider) فعالیت کنید؟ یا شاید مایلید مسئولیت بازاریابی محتوایی یک شرکت یا مجموعه را بعهده بگیرید و آن را مدیریت کنید؟

شما هریک از نقش‌های فوق را که داشته باشید، باید با مراحل بازاریابی محتوایی آشنا باشید. چه تولید کننده محتوایی باشید که به صورت فریلنسر کار می‌کنید چه نظارت بر تیم تولید محتوا را بعهده داشته باشید، باید بتوانید مناسبترین محتوا را در مناسب‌ترین زمان و از موثرترین کانال به مخاطب ارائه دهید.

این کار، آنقدرها هم که در ابتدا به نظر می‌رسد، کار ساده‌ای نیست. به موارد زیادی باید از قبل فکر کنید و نکات بسیاری را باید رعایت کنید.

هدف این کتاب این است که به خواننده یک دید کلی از بازاریابی محتوایی و نحوه اجرای آن بدهد. در این کتاب در هر فصل یکی از مراحل بازاریابی محتوایی به زبان ساده توضیح داده شده و با استفاده از یک پروژه فرضی و به شکل داستانی مراحل کار از ابتدا تا انتها نشان داده شده است به طوری که خواننده می‌تواند عملاً ببیند یک پروژه محتوایی ساده چگونه طراحی و اجرا می‌شود.

این کتاب دارای هشت فصل و سه پیوست است که عبارتند از:

۱- مقدمه – محتوا پادشاهی می‌کند
۲- قدم اول – اهدافتان را مشخص کنید
۳- قدم دوم – مخاطب خود را بشناسید
۴- قدم سوم – برای مخاطب خود همراه خوبی باشید
۵- قدم چهارم – حیف است دیگران از محتوای شما خبر نداشته باشند
۶- قدم پنجم – آیا این همه زحمت نتیجه‌ای هم داشت؟
۷- قدم ششم – از محتوای خود بیشترین استفاده را ببرید
۸- قدم هفتم – مهارت‌های لازم برای مدیر یا کارشناس تولید محتوا
پیوست‌ ۱ – تعدادی از فرمت‌های محتوا
پیوست ۲ – برخی از روش‌های تولید محتوا
پیوست ۳ – چک لیست مراحل کار

 

برای دریافت رایگان فصل اول کتاب روی دکمه زیر کلیک کنید

 

این محتوا فقط برای کاربران وارد شده است.لطفا برای مشاهده این مطلب وارد شوید.

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + 17 =