دلایل شکست بازاریابی اینترنتی – هزینه نکردن

بازاریابی محتوایی علاوه بر زمان‌بر بودن هزینه‌بر هم هست. اما هزینه آن در مقایسه با هزینه تبلیغات بسیار کمتر است. گاهی به افرادی بر‌می‌خوریم که دید درستی از کارهای که باید در بازاریابی محتوایی انجام شود ندارند و نمی‌توانند هزینه آن را به درستی برآورد کنند. در این ویدیو بیشتر در این مورد توضیح داده‌ام.

طول ویدیو: ۶:۰۷ دقیقه

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × یک =