فرهنگ تخصصی و تشریحی بازاریابی محتوایی و بازاریابی دیجیتال

A B C D E F G H  I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z ۰-۹

P

Page Depth

نشان می‌دهد بازدیدکننده هر بار (session) پس از صفحه فرود به‌طور متوسط از چند صفحه بازدید می‌کند.
این سنجه نشان می‌دهد محتوای شما در کل چقدر درگیر کننده است.

Pages Per Session

تعداد صفحات در هر بازدید
نشان‌دهنده تعداد متوسط صفحاتی است که در یک بازدید (session) از سایت شما دیده شده‌اند. این سنجه نشان می‌دهد که آیا محتوای شما به اندازه کافی درگیر کننده و سازمان‌یافته هست تا بازدید کنندگان را ترغیب کند سایر صفحه‌های سایت را هم ببینند یا نه.

pageviews

کل تعداد دفعاتی که یک صفحه خاص دیده شده است. این سنجه نشان می‌دهد چه نوع محتواهایی توجه مخاطبان را بیشتر جلب می‌کنند.

Paid content

نگاه کنید به:

sponsored content

Paid media

رسانه پولی

Paid Traffic

ترافیک پولی: ترافیکی که برای آن پول پرداخت می‌شود.

Performance

کارآیی

Persona

شخصیت نمونه، شخصیت فرضی، شخصیت خیالی، مخاطب نمونه، مجازی

Personalization

شخصی سازی

Pitch deck

ارایه به سرمایه گذار

Plagiarism

سرقت ادبی

Platitude

کلماتی که در اثر استفاده زیاد اثر خود را از دست داده‌اند، کلمات بی‌معنی

Plugin

افزونه

Podcast

پادکست

Pogo-stiking

رفت و برگشت به نتایج صفحه جستجو

Poll

نظرسنجی، رای گیری

Positioning

جایگاه یابی، موقعیت یابی

Post

مطلب

Pre-promotion

مرحله پیش از ترویج

Process

فرآیند، پروسه

Product lunch

معرفی / ارائه یک محصول به بازار

Promotion

ترویج

Prospect

مشتری بالقوه

Prosumer

ترکیب Producer (تولیدکننده) و Consumer (مصرف کننده). نقشی جدید است که در آن انسان‌ها به صورت هم‌زمان هم تولید محتوا را انجام می‌دهند و هم محتوای تولیدی دیگران را مصرف می‌کنند.

Publication

نشریه

Publish

منتشر کردن

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۱۷ − هفت =