دلایل شکست بازاریابی اینترنتی – توقع بازدهی سریع

بازاریابی محتوایی از دسته روش‌های دیربازده است و برای رسیدن به نتیجه باید صبر و تحمل داشت. یکی از دلایلی که صاحبان کسب‌وکار و کارفرمایان احساس می‌کنند بازاریابی محتوایی نتیجه نمی‌دهد مقایسه آن با تبلیغات است. این موضوع صحبت من دراین ویدیو است.

طول ویدیو: ۵:۳۲ دقیقه

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + چهار =