چگونه سرعت خود را در تولید محتوا بالا ببرید
یک روش ساده برای افزایش سرعت تولید محتوا امروزه توانایی انجام سریع کار یکی از عوامل مهم موفقیت در کسبوکار است. در بازاریابی محتوایی انتشار مداوم، منظم و زودبهزود مطالب باکیفیت بسیار مهم و مؤثر است. یکی از مشکلاتی که هم مدیران و هم تولیدکنندگان محتوا با آن روبرو هستند تولید سریع محتوای مربوط و […]
چگونه یک تولید کننده محتوا (حرفهای) شوم؟
بارها این سوال را به صورتهای مختلف از من پرسیدهاند: برای اینکه یک تولید کننده موفق و حرفهای محتوا شوم باید چه مهارتهایی را بیاموزم؟ افرادی که این سوال را میپرسند معمولا افرادی هستند که مدتی تلاش کردهاند اما در تولید محتوای اثرگذار و مفید ناکام ماندهاند. واقعیت این است که برای اینکه بتوانید یک تولید کننده محتوای موفق باشید باید علاوه بر مهارت نوشتن، مهارتهای دیگری هم داشته باشید. در این مقاله بعضی از این مهارتها را بررسی میکنیم.
خوشههای موضوعی کلید ساختن سایتهای حرفهای محتوایی
آیا مایلید به جایگاه اول در گوگل برسید؟ آیا میخواهید سایت شما به عنوان یک سایت معتبر شناخته شود؟ از خوشههای موضوعی استفاده کنید و نتیجه را ببینید. در دنیای اینترنت رقابت شدیدی برای رسیدن به جایگاه های اول در صفحه نتایج موتورهای جستجو در جریان است. مدیران سایتها سعی میکنند با تولید محتوای مناسب […]
چگونه یک پیشنهاد فروش منحصر به فرد (USP) بنویسیم
یک پیشنهاد فروش منحصر بفرد چیست؟ یک پیشنهاد فروش منحصر بفرد یکی از بخش های اساسی یک کمپین بازاریابی منسجم است. به زبان ساده، یک پیشنهاد فروش منحصر بفرد خلاصه ای از چیزهایی است که کسب و کار شما را برای بازار هدفتان با ارزش و منحصر بفرد می سازد. USP به این سؤال پاسخ […]
۵ نکته مهم برای نوشتن یک عنوان جذاب
احتمالاٌ شما به عنوان صاحب یا مدیر کسب و کار در سایتهای زیادی عضو هستید و هرروزه ایمیلهای زیادی دریافت میکنید. آیا تک تک آنها را باز میکنید و میخوانید؟ مسلماٌ خیر. اکثر ما نگاهی به موضوع (subject) ایمیلها میاندازیم، بلافاصله در مورد اکثر آنها تصمیم گرفته و آنها را به سطل زباله میفرستیم. اما […]
مقاله نویسی در هشت گام
مقاله نویسی و تولید محتوای متنی بخش بزرگی از کار یک تولید کننده محتوا را تشکیل میدهد. شما چه برای سایت کارفرما مطلب تولید کنید چه برای سایت خودتان، همیشه با نوشتن سروکار دارید. تعداد زیادی از فرمتهای محتوا فرمتهای متنی هستند و مقاله یکی از مهمترین آنهاست. آیا میتوانید سایتی را تصور کنید که […]
داستان کاربر – یک ابزار موثر برای تولید محتوا
با یک داستان کاربر یک جملهای بر مخاطب خود تمرکز کنید روزی روزگاری، صنعتی وجود داشت که در آستانه انفجار بود. اعضای این صنعت همیشه کاری که رؤسایشان از آنها میخواستند را به آنها تحویل میدادند، اما نیمی از اوقات این کارها آنقدر با آن چیزی بود که مشتریان خواسته بودند فرق داشت که درواقع […]
هرم فریتاگ راز داستان سرایی موفق در بازاریابی
داستان سرایی یا روایت گری در موفقیت فعالیت های بازاریابی نقش بسیار زیاد و پررنگی دارد. داستان ها در تمام فرهنگ ها جذابیت دارند و هرکسی در سراسر این کره خاکی میتواند با آنها ارتباط برقرار کند. دقیقا به همین دلیل است که داستانسرایی وسیله مناسبی برای بازاریابی است زیرا اساساً از یک جنبه ذاتی […]
۱۲ اشتباه رایج در وبلاگ نویسی که اکثر وبلاگ نویسان مبتدی مرتکب میشوند
گاهی اوقات زمانی که به مردم میگویم که برای امرار معاش وبلاگ نویسی میکنم، چشمانشان را میچرخانند و میگویند «اینکه کاری ندارد! یعنی فقط بابت اینکه تمام روز پای اینترنت مینشینی و مینویسی یک چک پول دریافت میکنی، حتی یک بچه هم میتواند این کار را انجام دهد!» درواقع اینجاست که من چشمانم را میچرخانم. […]
روش تحلیل رقابتی برای طراحی استراتژی محتوا
بگذارید صادقانه حرف بزنم: من خیلی طرفدار این نیستم که نگاه کنم به اینکه رقیبانم مشغول چه کاری هستند. حداقل، از آن دسته افرادی نیستم که میگویند من هم میتوانم این کار را بکنم. اگر شما دائماً بررسی میکنید که این رقابت به چه سمت و سویی میرود تا بدین ترتیب بتوانید از آنها تقلید […]