ترویج محتوا

حیف است که دیگران از محتوای شما خبر نداشته باشند

    توجه: این مقاله از فصل پنجم کتاب بازاریابی محتوایی قدم به قدم گرفته شده است   قدم چهارم: حیف است که دیگران از محتوای شما خبر نداشته باشند در فصل‌های قبل دیدیم که برای تهیه محتواهای مفید و تأثیرگذار چه مراحلی باید طی شود. متوجه شدیم محتوا را باید متناسب با پرسونای خودمان […]

استراتژی محتوا

مراحل طراحی یک استراتژی ترویج

کشمکش در بازاریابی محتوا واقعی است؛ هر بازاریابی از دشواری تولید و توزیع محتوای درست برای کاربران درست و در زمان درست مطلع است. متاسفانه این کار به این زودی ها قرار نیست ساده تر شود. گزارشات موسسه بازاریابی محتوا در سال ۲۰۱۵ نشان میدهد که %۶۹ بازاریابان B2C و %۷۰ بازاریابان B2B امسال در […]

اشتباهات ترویج محتوا

۶ اشتباه مهلک در زمینه ترویج محتوا

اهمیت ترویج محتوا اگر از خود محتوا بیشتر نباشد کمتر هم نیست. متاسفانه گاهی اوقات ممکن است در ترویج محتوا بی دقتی کنیم و مرتکب اشتباهاتی شویم که نتوانیم به نتیجه دلخواه برسیم. در این مقاله به ۶ اشتباه مهلک در زمینه ترویج محتوا و روش جلوگیری از آنها اشاره میشود: ۱- توقف در همان […]

ترویج محتوا

چگونه محتوای خود را ترویج دهیم

ترویج محتوا چیست؟ تولید محتوا کار آسانی نیست. ما برای تولید محتوای خوب باید وقت و هزینه زیادی صرف کنیم. پس واضح است که وقتی محتوایی تولید می‌کنیم می‌خواهیم بیشترین نتیجه را از آن بگیریم. نتیجه ای که موردنظر ماست جذب علاقمندان بیشتر و درنتیجه فروش بالاتر یا ساختن برند تجاری یا شخصی است.برای رسیدن […]