تحلیل شکاف

با تحلیل شکاف از رقبا پیشی بگیرید

به عنوان یک مدیر محتوا یا یک بازاریاب محتوایی، حتماً بسیار مایلید سایت شما از نظر محتوا کامل و بی‌نقص باشد و مطالب سایت شما مورد توجه مخاطبانتان قرار بگیرند. شاید در تلاش هستید در گوگل رتبه خوبی کسب کنید. تمام این موارد و خیلی بیشتر از آن بستگی کامل به محتوای سایت دارد. مسلما […]

Dwell time و اهمیت آن در سئو

وبمسترها با نظارت بر سنجه‌های سایت سعی می‌کنند نقاط قوت و ضعف سایت را پیدا کنند و اصلاحات لازم را انجام دهند. یکی از سنجه‌هایی که معمولاً به آن توجه زیادی می‌شود Time on page است. اما این سنجه می‌تواند گمراه‌کننده باشد. در این مقاله به بررسی سنجه دیگری به نام Dwell time یا زمان ماندگاری می‌پردازیم که می‌تواند بسیار راهگشاتر باشد.

سنجش عملکرد محتوا

چگونه عملکرد محتوای خود را بسنجیم؟

برای سنجش عملکرد محتوا بهترین سنجه‌ها کدامند؟ مفهوم آنها چیست؟ چگونه آنها را بهبود دهیم؟ این مقاله به همه این پرسش‌ها پاسخ می‌دهد.

شاخص های ارزیابی محتوا

۳ شاخص مهم در ارزیابی محتوا

در یک جهان بی نقص و کامل ما محتوا را منتشر می‌کنیم و فروش به سرعت انجام خواهد شد. با این حال، این صنعت بازاریابی است و برخلاف باور عموم، ما نمی‌توانیم یک کار خارق‌العاده انجام دهیم. اغلب اوقات وقتی ما روی دکمه انتشار کلیک می‌کنیم، قبل از اینکه نتیجه‌ای بگیریم باید مدتی صبر کنیم. […]