برون سپاری تولید محتوا، بلی یا خیر

این روزها برای بسیاری از کسب و کارها این سوال مطرح است که آیا بهتر است خودشان محتوای مورد نیازشان را تولید کنند یا تولید محتوا را برون‌سپاری کنند، یعنی از خدمات گروه های تولید محتوا یا تولیدکنندگان محتوای دورکار استفاده کنند؟ هریک از این روش ها مزایا و معایبی دارند که باعث می شوند برای دسته ای از کسب و کارها مناسب و برای دسته دیگری نامناسب باشند. اگر شما هم به این موضوع فکر می کنید لطفا این ویدیوی را ببینید.

 

لینک ویدیو در آپارات

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار − یک =