مخاطب مجازی

چگونه یک مخاطب مجازی بسازیم؟

در بازاریابی اصلی هست که بکار گرفتن و رعایت آن موجب موفقیت می‌شود و آن اصل این است که برای موفقیت در بازاریابی باید مخاطبان خود را بدرستی انتخاب کنید.بعبارت دیگر محصول یا خدمت شما برای همه مفید نیست. پس اگر بتوانید افرادی که به محصول یا خدمت شما نیاز دارند یا به آن علاقه […]

بزرگ‌ترین اشتباهات در بازاریابی محتوا

بزرگ‌ترین اشتباهات در بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا یکی از مهم‌ترین کارهایی است که در هر کسب و کاری باید انجام شود. برای موفقیت در بازاریابی محتوا نه فقط باید روش‌های مؤثر را بکار گرفت بلکه باید از اشتباهات شناخته شده نیز پرهیز کرد. همیشه به یاد داشته باشید که میزان اثربخشی بازاریابی محتوای شما می‌تواند موجب رونق یا شکست کسب […]

10 راهکار موثر در بازاریابی محتوا

چند راهکار موثر در بازاریابی محتوا

چند راهکار مؤثر در بازاریابی محتوا مطمئناً با بازاریابی محتوا و اهمیت آن در یک کمپین بازاریابی جذبی آشنا هستید اما آیا به شکل درستی بازاریابی محتوا را اجرا می‌کنید؟ این موردی است که به طور معمول، اکثر بازاریاب‌ها با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، اما خوشبختانه ما می‌توانیم به شما کمک کنیم با […]

بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا چیست؟

بازاریابی محتوا چیست؟ با توجه به تعریفی که در دانشنامه ویکیپدیا آمده است، بازاریابی محتوا را می توان به صورت زیر تعریف نمود: در واقع نوعی از بازاریابی است که به فرایند تولید و به اشتراک گذاری محتوایی که باعث حفظ مشتریان قبلی و بدست آوردن مشتریان جدید شود، می‌پردازد.   از سوی دیگر می […]